TINGGALKAN LINK BLOG KORANG NANTI AKU FOLLOW

Saturday 4 August 2012

Kelas Bahasa Inggeris @ CC

assalammualaikum , kelas bahasa inggeris kat cc ? haa , cc tu sebenarnya Community College bukan lah Cyber cafe yang terlintas kat pemikiran korang semua tu . hari ini merupakan hari yang ketiga aku belajar bahasa inggeris kat kolej tersebut , belajar kat sana boleh tahan lah seronok dia dari aku jadi pengganggur terhormat kat rumah tu , almaklumlah masuk belajar lambat lagi , kawan kawan semua dah nak exam baru lah aku terhegeh hegeh nak buat persiapan masuk u tapi yang penting masuk lambat pun terus sambung degree . hehe . tapi aku tak pasti la sama ada memang ijazah ataupun ijazah pertama sahaja . kos yang aku maksudkan tu ialah Ijazah Sarjana Muda Sains Senibina di UiTM Seri Iskandar , Perak . awal bulan september nanti lah aku akan melangkah ke alam universiti yang diimpikan sejak dari kecil lagi . yuppyyyyyyy !


Oh ya , berbalik pasal persediaan bahasa inggeris aku tadi . aku ni bab bab bahasa inggeris memang kureng sikit tapi sekarang ni dalam proses tingkatkan kemahiran berkomunikasi dalam bahasa inggeris lagi . hari ni kitorang dah sampai topic music and movie , pada mulanya memang tak best sebab kawan baik aku tak datang dia kena pergi hospital sebab nak check darah takut terkena demam denggi tapi alhamdulillah tadi aku jumpa dia sihat je , badan macam tu je . lepas mood aku hilang dengan mengantuk lagi teacher mala macam perasan lah lepas tu dia bagi kitorang dengar lagu pastu isikan dalam tempat kosong , antara lagu yang dia main MLTR Take Me To Your Heart  huh, lagu tu layan jugak la kire hilang gak ah ngantok aku tu . banyak jugak la ilmu yang aku dapat dari sana bayar pun murah sejam rm1 memang berbaloi lah . tapi kebanyakan kakak kakak yang belajar kat sana adalah dari matrikulasi , budak budak sains la ramai , yang umur 18tahun ada tiga orang je pun aku, wafi dengan sorang lagi budak perempuan . korang layan la lagu ni k , tak payah dengar muzik pun boleh feel jugak :D


Mltr (michael Learns To Rock) Take Me To Your Heart Lyrics



Hiding from the rain and snow 
Trying to forget but I won't let go 
Looking at a crowded street 
Listening to my own heart beat 

So many people all around the world 
Tell me where do I find someone like you girl 

[Chorus] 
Take me to your heart take me to your soul 
Give me your hand before I'm old 
Show me what love is - haven't got a clue 
Show me that wonders can be true 

They say nothing lasts forever 
We're only here today 
Love is now or never 
Bring me far away 
[ Lyrics from: http://www.lyricsfreak.com/m/mltr+michael+learns+to+rock/take+me+to+your+heart_20536506.html ] 
Take me to your heart take me to your soul 
Give me your hand and before I'm old 
Show me what love is - be my guiding star 
It's easy take me to your heart 

Standing on a mountain high 
Looking at the moon through a clear blue sky 
I should go and see some friends 
But they don't really comprehend 

Don't need too much talking without saying anything 
All I need is someone who makes me wanna sing 

[Chorus] 
Take me to your heart take me to your soul 
Give me your hand and before I'm old 
Show me what love is - be my guiding star 
It's easy take me to your heart


sampai sini jelah perkongsian aku k :)  sorry lah sebab entry aku mcm selekeh sikit , yela baru je nak berjinak jinak ngan alam blogger bloging ni semua . I hope you will enjoy ! bye :P

No comments:

Post a Comment