TINGGALKAN LINK BLOG KORANG NANTI AKU FOLLOW

Thursday 2 August 2012

gglife ???


───▄▀▀▀▄▄▄▄▄▄▄▀▀▀▄───
───█▒▒░░░░░░░░░▒▒█───
────█░░█░░░░░█░░█────
─▄▄──█░░░▀█▀░░░█──▄▄─
█░░█─▀▄░░░░░░░▄▀─█░░█
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█ 
█░░╦─╦╔╗╦─╔╗╔╗╔╦╗╔╗░░█ 
█░░║║║╠─║─║─║║║║║╠─░░█ 
█░░╚╩╝╚╝╚╝╚╝╚╝╩─╩╚╝░░█ 
█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄█ 

Hi, nama aku jijie , itu nama samaran lah glamour gituu . nama betul aku hafiz beza kan dgn jijie tu hafiz , jijie , hafiz , jijie ? hm , korang agak mane best ehh ?? -..- . aku baru buat blog nie , yelah teringin ah gak nak jd mcm blogger blogger lain , jadikan blog sbg tempat melepaskan geram , gembira, cerita pengalam , berkongsi benda baru , atau pun sbg hobi lah senang cerita . Yang aku tahu sekarang nie ada separuh orang memang jadikan menulis blog sebagai hobi , buat duit dan ada kedua duanya sekal ^_^ . aku nie suka melukis so teringin lah jugak nak buat blog yang ada komik komik gituu .. kalau dapat buatkann perghh best kott . cuma tak tahu nak mulakan je mcm mane . okaylah , itu jelah untuk permulaan aku , lepas nie aku akan cari jalan untuk jadi bloger yang hebat , tapi untuk suka suki sajelah kann . bye

No comments:

Post a Comment